Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου, με Διακριτικό Τίτλο : ΚΔΒΜ «ΤΣΙΚΡΙΚΗΣ Ε.Π.Ε.» και με αριθμό αδείας 202164664 είναι αδειοδοτημένο Κέντρο, σύμφωνα με το Ν.4111/2013, από τον ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγεματικού Προσανατολισμού) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
Λειτουργεί νόμιμα σε δύο κτήρια, τηρώντας όλες τις προδιαγραφές λειτουργίας σύγχρονων εκπαιδευτηρίων (πυρασφάλεια, έξοδοι κινδύνου, ειδικευμένο προσωπικό, εγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών) και είναι προσβάσιμη από Α.Μ.Ε.Α.
1. Η πολυετής πορεία μας αποτελεί εγγύηση αποτελέσματος για τις εξετάσεις σας.
2. Γιατί τα μαθήματα είναι εντελώς δωρεάν για τους φοιτητές αλλά και τους ανέργους ΟΑΕΔ.
3. Οι καθηγητές μας δεν είναι απλώς πτυχιούχοι στο αντικείμενο που διδάσκουν αλλά έχουν κάνει χρήση των γλωσσών είτε ως native speakers είτε έχοντας μετεκπαιδευτεί σε χώρες που ομιλιέται η γλώσσα.
4. Το σχολείο λόγω της γνώσης της εμπειρίας και της κατάρτισης προσφέρει προγράμματα και υπηρεσίες στους σπουδαστές που δεν θα μπορούσαν να έχουν στην πλειονότητα των άλλων φροντιστηρίων.
5. Ακούμε το σπουδαστή μας δίνοντας βάση στις πραγματικές του ανάγκες. Μπορούμε να του προσφέρουμε αυτό που πραγματικά επιθυμεί ενημερώνοντας τον για όλες τις επιλογές που έχει και όχι να τον κατευθύνουμε εκεί που εμείς θέλουμε.
6. Το σχολείο εκτός του ότι είναι από τα πλέον αναγνωρίσιμα στην πόλη της Θεσσαλονίκης, έχει επιλεχτεί ως εξεταστικό κέντρο για μια γκάμα εξετάσεων (TOEFL, UNICERT, CAMBRIDGE, BULATS, ECDL, VELLUM).
7. Συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου (European University Cyprus).
1974 – 2003
Η Κυρία Τάνυα ξεκινά και εξελίσσει τη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας στην Έδεσσα του Νομού Πέλλας. Με όραμα να διαδώσει τη χρήση της πλέον διεθνούς γλώσσας, που ακόμα βρισκόταν στα σπάργανά της στον ελλαδικό χώρο, καταφέρνει να εδραιωθεί ως μια εκ των καλύτερων καθηγητριών στην πόλη. Μέσα στην 30χρονη πορεία της 1.000 και πλέον μαθητές κατάφεραν να μιλήσουν τη γλώσσα και κατ’ επέκταση να αποκτήσουν την πιστοποίηση στην Αγγλική γλώσσα.
Σήμερα κάποιοι από τους μαθητές της κατέχουν υψηλόβαθμες θέσεις στις Βρυξέλλες, το Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και σε άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις του εξωτερικού, καθώς και σε καίριες θέσεις σε μεγάλες επιχειρήσεις και στον πολιτικό χώρο της Ελλάδας.
2003
Η δεύτερη γενιά ξεκινά μια νέα προσπάθεια με την αρωγή και την καθοδήγηση της Κυρίας Τάνυας. Ο Στέλιος και ο Νίκος Τσικρίκης με σπουδές στο Σύδνεϊ της Αυστραλίας, στο University of New South Wales, αποφασίζουν να συνεχίσουν και να επεκτείνουν τις δραστηριότητες στη Θεσσαλονίκη, ιδρύοντας το ΑΧΟΝ της οδού Παπαναστασίου. Στόχος τους, η διδασκαλία των ξένων γλωσσών. Εκτός των Αγγλικών προστίθενται τα Γερμανικά, τα Γαλλικά, τα Ιταλικά και τα Ισπανικά – με γνώμονα όχι μόνο την απόκτηση πιστοποιητικού, αλλά και τη χρήση της γλώσσας σε πραγματικές συνθήκες. Ο Νίκος Τσικρίκης έχοντας επίσης εμπειρία στο χώρο της πληροφορικής – Υπήρξε Project Manager της Computer Logic – εισάγει και την εκμάθηση των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στο σχολείο ακλουθώντας την φιλοσοφία των ξένων γλωσσών. Μέσα στα δύο πρώτα χρόνια πραγματοποιούνται πάνω από 500 προγράμματα ξένων γλωσσών και πληροφορικής με ποσοστά επιτυχίας 100% στην πληροφορική και 90% στις ξένες γλώσσες.
2005
Έχοντας εδραιωθεί ως ένα από τα καλύτερα σχολεία στην περιοχή, μέσα σε μόνο δυο χρόνια και για την κάλυψη του ολοένα αυξανόμενου αριθμού σπουδαστών, ανοίγει τις πόρτες το δεύτερο σχολείο στην οδό Πλαστήρα 11 της περιοχής Χαριλάου. Με το δεύτερο κέντρο σπουδών μπορούν πια να εξυπηρετηθούν γεωγραφικά όλοι οι σπουδαστές της περιοχής.
2007
Ξεκινά η ηλεκτρονική εκπαίδευση. Το κέντρο σπουδών πρωτοπορεί με την εισαγωγή του ‘e-study’ στην πληροφορική. Ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες ανάγκες δημιουργείται από τον κ. Νίκο Τσικρίκη μια πλατφόρμα που επιτρέπει στον σπουδαστή της πληροφορικής να έχει απόλυτη ευελιξία στην εκπαίδευση του. Με τη συγκεκριμένη μέθοδο του δίνεται η ευκαιρία να ξεκινήσει την εκπαίδευση του άμεσα, να και να αφιερώσει όσες ώρες επιθυμεί ο ίδιος. Επίσης το πλήρως καταρτισμένο προσωπικό μπορεί να λύσει οποιαδήποτε απορία του σπουδαστή άμεσα. Πρότινος ο σπουδαστής θα έπρεπε να περιμένει ένα εύλογο διάστημα για να ξεκινήσει την εκπαίδευση – μέχρι και τρεις εβδομάδες, τα μαθήματα ήταν συγκεκριμένες ώρες μην επιτρέποντας στον σπουδαστή να προχωρήσει πιο γρήγορα ή πιο αργά και οι απορίες λύνονταν από τον καθηγητή στο επόμενο μάθημα, δύο ή τρεις μέρες αργότερα. Απόρροια του συστήματος ήταν να μειωθεί ο χρόνος απόκτησης του πιστοποιητικού για τον μέσο σπουδαστή στο ένα τρίτο, από τρεις μήνες σε έναν μήνα.
Ως αποτέλεσμα επίσης ήρθε και η πρώτη πανελλήνια διάκριση για το κέντρο σπουδών. Πήρε τον τίτλο του Νο.1 εξεταστικού κέντρου στην Ελλάδα για το 2007. Έναν τίτλο που πετυχαίνει ή διεκδικεί με αξιώσεις κάθε χρόνο από τότε.
2008
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα επεκτείνεται και στις ξένες γλώσσες. Η αρχή γίνεται με τις ηλεκτρονικές καρτέλες προόδου. Κατά την πρώτη πενταετία διαπιστώθηκε πως οι γονείς λόγω αυξημένων υποχρεώσεων δεν έχουν τον χρόνο να διαπιστώνουν την πρόοδο των παιδιών τους σε τακτά χρονικά διαστήματα περιοριζόμενο%9C μόνο στην ενημέρωση που δίνεται με τους βαθμούς του τριμήνου. Με τη δημιουργία των “e-cards” ο γονιός έχει πια πρόσβαση στην πορεία της εκπαίδευσης 24 ώρες το 24ωρο από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη, μιας και η πρόσβαση είναι διαδικτυακή. Μέσα από αυτές μπορεί να ελέγξει την ύλη που παραδόθηκε στην τάξη, την ύλη που έχει ο σπουδαστής για το σπίτι, όπως επίσης και παρατηρήσεις του καθηγητή για την πρόοδο του σπουδαστή. Με αυτόν τον τρόπο ο γονέας είναι πλήρως ενημερωμένος ανά πάσα στιγμή και μπορούν να προληφθούν προβλήματα και καταστάσεις τις οποίες ενδεχομένως να αγνοούσε.
Το καλοκαίρι του 2008 πραγματοποιήθηκε το κοινοτικό πρόγραμμα “e-εκπαιδευτείτε”. Το πρόγραμμα έδινε την ευκαιρία στους επιτυχόντες στη τριτοβάθμια εκπαίδευση τον προηγούμενων ετών να αποκτήσουν την πιστοποίηση στην πληροφορική πληρώνοντας μόνο ένα μικρό παράβολο σε περίπτωση επιτυχίας στις εξετάσεις. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα και λόγω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που εν τω μεταξύ έχει εξελιχθεί, περισσότεροι από 400 σπουδαστές κατάφεραν να αποκτήσουν την πιστοποίηση και το ποσοστό επιτυχίας ήταν 100%. Ποσοστό που ελάχιστα σχολεία κατάφεραν να πετύχουν.
Στο τέλος του 2008 η ηλεκτρονική εκμάθηση μπαίνει και στην εκπαίδευση των ξένων γλωσσών και ιδίως των Αγγλικών.
Αναγνωρίζοντας την ανάγκη των ενηλίκων και ιδιαίτερα των εργαζομένων και αυτών που βρίσκονται στην αναζήτηση εργασίας, δημιουργείται ένα πρωτοποριακό σύστημα, μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα ακόμα και σήμερα, με το οποίο ο σπουδαστής σε ελάχιστο χρόνο μπορεί να αποκτήσει πιστοποίηση στην αγγλική γλώσσα για οποιοδήποτε επίπεδο Β2, Γ1, Γ2 (Lower, Advanced, Proficiency) ασχέτως της γνώσης που διαθέτει.
Κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του συστήματος, περί τα 250 άτομα αποκτούν πιστοποίηση στην αγγλική γλώσσα. Ο αριθμός των ατόμων που απέκτησαν πιστοποίηση κατ’ αυτόν τον τρόπο μέχρι σήμερα ξεπερνά τα 1500.