Frederick University. Μεταπτυχιακό στην Ειδική Εκπαίδευση. (Με πρακτική άσκηση στην Ελλάδα)

Δηλώστε συμμετοχή στην φόρμα ή καλέστε μας σήμερα στο ☎ 2310989242 για να σας ενημερώσουμε για όλες τις επιλογές που θα χτίσουν το μέλλον σας!
Frederick Ειδική Εκπαίδευση L

Για εγγραφές έως 31/07/2018 (early registration), έκπτωση 10% στα δίδακτρα.

Σε είκοσι (20) έως τριάντα τέσσερις (34) άτοκες δόσεις. 

Έναρξη Μαθημάτων Χειμερινού εξάμηνου του 2018: Οκτώβριος 2018.

Δήλωση Ενδιαφέροντος

Ονοματεπώνυμο*:

Κινητό*;

 
Email:

Μεπτυχιακό για:

 
Κατηγορία:

Επίσημα Κέντρα Θεσσαλονίκης:

 
Πόλη:

 
Σχόλια:

Περιγραφή Εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακού Προγράμματος από το Πανεπιστήμιο Frederick, Tο Μεγαλύτερο Πανεπιστήμιο στην Κύπρο

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ειδική Εκπαίδευση στοχεύει στην παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά και τα ειδικά σχολεία. Στοχεύει στην παροχή γνώσεων, στην ευαισθητοποίηση, και στην εκπαίδευση πτυχιούχων Παιδαγωγικών και άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων σε θέματα Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει επιστημονική ενημέρωση όσον αφορά τον εντοπισμό, την αξιολόγηση αλλά και την αντιμετώπιση παιδιών με ειδικές ανάγκες μέσα στο γενικό σχολείο (γενική τάξη, ειδική μονάδα, ή εξατομικευμένη ειδική εκπαίδευση) αλλά και σε άλλους χώρους παροχής ειδικής εκπαίδευσης. Το παρόν Πρόγραμμα θα δώσει επίσης την ευκαιρία για την διεξαγωγή ερευνητικών έργων σε ένα τομέα στον οποίο δεν έχουν διεξαχθεί πολλές έρευνες μέχρι σήμερα, τουλάχιστον στον Κυπριακό χώρο.

Στόχοι Προγράμματος

• να γνωρίζουν θέματα που αφορούν: τον εννοιολογικό προσδιορισμό της ενιαίας και ενταξιακής εκπαίδευσης, διαφορετικά μοντέλα προσέγγισης της αναπηρίας, την ιστορική και θεσμική εξέλιξη της ειδικής αγωγής και του αιτήματος για ενταξιακή εκπαίδευση, καθώς και ζητήματα που αφορούν την εκπαιδευτική πράξη, όπως οι δομές και λειτουργίες του ειδικού και ενταξιακού σχολείου και η διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία.

• να κατανοούν και να ενσωματώνουν βασικές έννοιες της ΠΕ και εναλλακτικά μοντέλα στη διαχείριση δύσκολων περιπτώσεων/μαθητών με Ειδικές εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ).

• να κατανοούν θεωρητικά τα μοντέλα αλλά και να κάνουν κριτική ανάλυση των διαφόρων μεθόδων και ψυχοπαιδαγωγικών τεχνικών που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της τάξης για την προαγωγή της ένταξης των μαθητών με ιδιαίτερες δυσκολίες.

• να έχουν μία διαφορετική αντίληψη για το σχολικό πλαίσιο, και να μπορούν να συνεργάζονται με άλλους ειδικούς και γονείς σε μία πάντοτε ενταξιακή υποστηρικτική προοπτική των μαθητών με ΕΕΑ.

• να κατανοούν τις βασικές αρχές οι οποίες διέπουν την ανάπτυξη του ατόμου στους βασικούς τομείς κατά τη διάρκεια της βρεφικής, νηπιακής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας και να γνωρίσουν την τυπική πορεία της ανάπτυξης σε αυτούς τους τομείς. Επίσης, να κατανοούν την αλληλεπίδραση μεταξύ γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης.

• να γνωρίζουν τις πιθανές αποκλίσεις από την τυπική πορεία της ανάπτυξης, με ειδικότερους στόχους την εξοικείωσή τους με βασικά θέματα της ψυχοπαθολογίας του παιδιού και του εφήβου, την ευαισθητοποίησή τους ως προς τους ειδικούς τρόπους προσέγγισης που απαιτούνται στις περιπτώσεις των παιδιών και των εφήβων με αναπτυξιακά προβλήματα και την επαφή τους με τις βασικές θεραπευτικές μεθόδους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών.

• να κατανοούν και να διενεργούν με ευαισθησία και επιτυχία μεθόδους αξιολόγησης, με σκοπό την αναγνώριση των ειδικών αναγκών και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών, μέσα σε ένα περιβάλλον ένταξης όλων των παιδιών.

• να γνωρίζουν ποικίλες μορφές ειδικών αναγκών, τους αιτιολογικούς παράγοντες, τα διαγνωστικά κριτήρια και τα χαρακτηριστικά των πιο συχνών διαταραχών/δυσκολιών/αναπηριών.

• να κατανοούν βασικές μεθόδους σχεδιασμού, διεξαγωγής και κριτικής ανάλυσης της έρευνας και ειδικότερα της εκπαιδευτικής έρευνας σε θέματα Ειδικής και Ενιαίας Εκπαίδευσης.

• να είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν είτε ποιοτική είτε ποσοτική έρευνα.

Εξόφληση σε είκοσι (20) έως τριάντα τέσσερις (34) άτοκες δόσεις.
• 5% έκπτωση σε κατόχους κάρτας ανεργίας σε ισχύ
• 5% έκπτωση σε ταυτόχρονη εγγραφή συγγενών α’ βαθμού
• 5% έκπτωση σε τρίτεκνους ή μέλη τρίτεκνων οικογενειών
• 5% έκπτωση σε πολύτεκνους ή μέλη πολύτεκνων οικογενειών
• 5% έκπτωση σε μέλη των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας ή συγγενείς αυτών.
• 5% σε περίπτωση εφ’ άπαξ εξόφλησης των διδάκτρων

Αναφορικά με την Πρακτική Άσκηση που είναι απαραίτητη για το συγκεκριμένο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, οι φοιτητές έχουν δικαίωμα έπειτα από απόφαση (Δείτε εδώ την απόφαση) του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., να ολοκληρώσουν την πρακτική τους άσκηση σε όποιο τόπο επιθυμούν, χωρίς να επηρεάζεται η ακαδημαϊκή αναγνώριση του Πτυχίου τους. Απαραίτητη προϋπόθεση για την αναγνώριση του προγράμματος είναι η ολοκλήρωση των 90 Διδακτικών Μονάδων (90 ECTS). Κατόπιν αυτών, ενημερώνουμε ότι το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα εξ΄ Αποστάσεως της Ειδικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Frederick είναι 110 ECTS, (90 ECTS που αποκτούνται από τα μαθήματα και 20 ECTS από την πρακτική), η οποία πρακτική άσκηση πραγματοποιείται στην Ελλάδα.

Για περισσότερες πληροφορίες για τη Δομή του προγράμματος, επικοινωνήστε μαζί μας στο ☎ 2310 989 242.

Αγγλικά εξ αποστάσεως

Διεύθυνση

Αλ. Παπαναστασίου 90 & Μπότσαρη,
54 644, Θεσσαλονίκη
2310 989 242
papanastasiou@online.edu.gr

Νικολάου Πλαστήρα 11
54 250, Χαριλάου Θεσσαλονίκη.
2310 989 252
plastira@online.edu.gr
 
top
Εκπαιδευτικός Όμιλος Οnline.Edu.gr © 2017  logoiws2
X